vineri, 27 februarie 2015

Yaman - Episodul 52

Yaman - Episodul 52

7 comentarii:

  1. Va rog traduceti si episodul 52 yaman de 2 saptamani nu ati mai tradus nimic nu cav-asi tine eu evidenta , dar m-am saturat sa vad de n ori yaman netitrat ; ma scuzati . Va multumesc anticipat ! Lzazar anica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Enici cum nu se mai traduce yaman 52 ,au trecut de la ultima traducere 3 saptamani daca canal d nu incepea acest minunat serialsi pe urmasa-l lase balta (vezi caracter)era demult tradus si vizionat

      Ștergere
  2. I-mi pare foarte bine ca dupa 3 saptamani decand nu a-ti mai tradus nimic vad in sfarsit yaman 52 titrat , va multumesc pentru prontitudine ! Spor la tradus !

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea , roxana dragele mele varog nu ne lasati in suspaus;traduceti va rog mai departe cel maibun serial turcesccare ne place foarte mult la jumatate din orasul meu va multumesc dragele mele! Cuti

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum 6 zile s-a comis o eruare la traducerea episodului 52 din yaman ; de atunci deschid de 3 ori pe zi insperanta ca s-aremediat eruarea va rog sa luati masuri ,voi cei de la traduceri anica lazar

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum 6 zile s-a comis o eruare la traducerea episodului 52 din yaman ; de atunci deschid de 3 ori pe zi insperanta ca s-aremediat eruarea va rog sa luati masuri ,voi cei de la traduceri anica lazar

    RăspundețiȘtergere
  6. unde pot gasi si eu traducerea la acest episod?? :( :(

    RăspundețiȘtergere